Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Л. Я.-
dc.date.accessioned2021-11-25T13:48:29Z-
dc.date.available2021-11-25T13:48:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24428-
dc.descriptionТурчин, Л. Я. Потенціал експортного маркетингу в аграрному секторі України / Л. Я. Турчин // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 65-74.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено відмінності між внутрішнім і міжнародним маркетингом. Встановлено місце експортного маркетингу в масштабах маркетингової діяльності. Визначено зміст експортного маркетингу, а також детально розглянуто його специфіку для агарних підприємств. На основі запропонованих показників (динаміка обсягів українського експорту; вартісна структура експорту аграрних підприємств; динаміка товарної структури експорту аграрних підприємств; основні імпортери вітчизняної продукції аграрних підприємств) проаналізовано сучасний стан потенціалу експортного маркетингу в аграрному секторі України. Вказано на необхідність розробки комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств з метою підвищення його потенціалу в аграрному секторі України.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)-
dc.subjectекспортний маркетингen_US
dc.subjectпотенціал експортного маркетингуen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectекспортний маркетинг аграрних підприємствen_US
dc.subjectexport marketingen_US
dc.subjectpotential of export marketingen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectexport marketing of agricultural enterprisesen_US
dc.titleПотенціал експортного маркетингу в аграрному секторі Україниen_US
dc.title.alternativePotential of export marketing in the agricultural sector of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article examines the differences between domestic and international marketing. The place of export marketing in the scale of marketing activity is established. The content of export marketing is determined, as well as its specifics for agar enterprises are considered in detail. Based on the proposed indicators (dynamics of Ukrainian exports; cost structure of exports of agricultural enterprises; dynamics of commodity structure of exports of agricultural enterprises; major importers of domestic products of agricultural enterprises), analyzed the current state of export marketing potential in the agricultural sector of Ukraine. The need to develop a complex of export marketing of agricultural enterprises in order to increase its potential in the agricultural sector of Ukraine.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65-74.pdfСтаття204,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.