Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24428
Назва: Потенціал експортного маркетингу в аграрному секторі України
Інші назви: Potential of export marketing in the agricultural sector of Ukraine
Автори: Турчин, Л. Я.
Ключові слова: експортний маркетинг
потенціал експортного маркетингу
міжнародний маркетинг
експортний маркетинг аграрних підприємств
export marketing
potential of export marketing
international marketing
export marketing of agricultural enterprises
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено відмінності між внутрішнім і міжнародним маркетингом. Встановлено місце експортного маркетингу в масштабах маркетингової діяльності. Визначено зміст експортного маркетингу, а також детально розглянуто його специфіку для агарних підприємств. На основі запропонованих показників (динаміка обсягів українського експорту; вартісна структура експорту аграрних підприємств; динаміка товарної структури експорту аграрних підприємств; основні імпортери вітчизняної продукції аграрних підприємств) проаналізовано сучасний стан потенціалу експортного маркетингу в аграрному секторі України. Вказано на необхідність розробки комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств з метою підвищення його потенціалу в аграрному секторі України.
Опис: Турчин, Л. Я. Потенціал експортного маркетингу в аграрному секторі України / Л. Я. Турчин // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 65-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24428
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65-74.pdfСтаття204,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.