Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубко, Д. О.-
dc.date.accessioned2021-11-25T13:57:35Z-
dc.date.available2021-11-25T13:57:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24429-
dc.descriptionЗубко, Д. О. Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства / Д. О. Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 75-85.en_US
dc.description.abstractУ статті запропоновано та обґрунтовано механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства, який включає функціонал, що об’єднує функції, підходи, моделі, принципи, методи та інструменти, забезпечення, яке охоплює нормативне забезпечення, економічні ресурси, організаційну структуру, нематеріальні активи та фінансові ресурси, а також процесну складову з таких етапів: обґрунтування стратегії, визначення стратегії, впровадження стратегії і моніторинг ефективності стратегії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)-
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectбренд-стратегіяen_US
dc.subjectпроцесна складоваen_US
dc.subjectстратегічний розвитокen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectторговельне підприємствоen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectbrand strategyen_US
dc.subjectprocess componenten_US
dc.subjectstrategic developmenten_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjecttrading companyen_US
dc.titleМеханізм формування бренд-стратегії торговельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeMechanism forming brand strategy of the trading enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article proposes and substantiates the mechanism of formation of brand strategy of a trading company, which in- cludes functionality that combines functions, approaches, models, principles, methods and tools, support, which includes regulatory support, economic resources, organizational structure, intangible assets and financial resources, as well as the process component of the following stages: substantiation of the strategy, definition of the strategy, implementation of the strategy and monitoring of the effectiveness of the strategy.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-85.pdfСтаття234,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.