Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24429
Назва: Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства
Інші назви: Mechanism forming brand strategy of the trading enterprise
Автори: Зубко, Д. О.
Ключові слова: бренд-менеджмент
бренд-стратегія
процесна складова
стратегічний розвиток
стратегічне управління
стратегія
торговельне підприємство
brand management
brand strategy
process component
strategic development
strategic management
strategy
trading company
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано та обґрунтовано механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства, який включає функціонал, що об’єднує функції, підходи, моделі, принципи, методи та інструменти, забезпечення, яке охоплює нормативне забезпечення, економічні ресурси, організаційну структуру, нематеріальні активи та фінансові ресурси, а також процесну складову з таких етапів: обґрунтування стратегії, визначення стратегії, впровадження стратегії і моніторинг ефективності стратегії.
Опис: Зубко, Д. О. Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства / Д. О. Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 75-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24429
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-85.pdfСтаття234,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.