Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.
dc.date.accessioned2021-11-26T10:49:11Z
dc.date.available2021-11-26T10:49:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24433
dc.descriptionЗабаштанська, Т. В. Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери / Т. В. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 115-123.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні та внутрішні чинники впливу на них. Доведено, що в період діджиталізації економіки, відбувається транс- формація багатьох сфер діяльності, що зумовлює трансформацію процесу підбору та використання маркетингових інструментів. У статті розкрито вплив діджитал-інструментів, що відіграють вагому роль у розвитку спортивно-оздоровчої сфери. Доведено, що в основі ефективного вирішення завдань спортивного маркетингу доцільним є застосування сучасних інформаційних технологій. За допомогою таких інструментів, як штучний інтелект, віртуальна, доповнена та змішана реальність, відбувається підвищення якості комунікації з потенційними споживачами спортивно-оздоровчої сфери, що суттєво впливає на результативність їх функціонування. Обґрунтовано провідну роль маркетингових інструментів у забезпечення результативності функціонування суб’єктів господарювання сфери спорту. Наявне переосмислення ролі спорту в суспільстві є ключовим, тому що спорт та спортивні події безпосередньо можуть сприяти позитивним змінам суспільства загалом. Наголошено на провідній ролі спортивно-оздоровчої сфери в позитивних змінах у питаннях про расову та гендерну нерівність, сприяння боротьбі з расизмом та іншими важливими проблемами. Акцентовано увагу, що саме спортивний маркетинг дедалі більше орієнтується на формування у споживачів відчуття впливу на формування позитивних змін у суспільстві.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectспортивно-оздоровча сфераen_US
dc.subjectмаркетингові відносини підприємствen_US
dc.subjectспортивний маркетингen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.subjectsports and health sphereen_US
dc.subjectmarketing relations of enterprisesen_US
dc.subjectsports marketing; promotionen_US
dc.titleДіджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфериen_US
dc.title.alternativeDigitalization of marketing tools of sports and health enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article considers the essence and substantive content of the process of organizing marketing relations of sports and health enterprises. The modern trends in the development of sports marketing are analyzed, as well as external and internal factors influencing them. It is proved that in the period of digitalization of the economy, there is a transformation of many areas of activity, which causes the transformation of the process of selection and use of marketing tools. The article reveals the influence of digital tools that play an important role in the development of sports and health. It is proved that the basis of effective solution of sports marketing problems is the use of modern information technologies. With the help of such tools as artificial intelligence, virtual, augmented and mixed reality, there is an increase in the quality of communication with potential consumers of sports and health, which significantly affects the effectiveness of their operation. The leading role of marketing tools in ensuring the effectiveness of the functioning of business entities in the field of sports is substantiated. Existing rethinking of the role of sport in society is key, because sport and sporting events can directly contribute to positive change in society as a whole. The leading role of the sports and health sphere in the positive changes in the issues of racial and gender inequality, assistance in the fight against racism and other important issues was emphasized. Emphasis is placed on the fact that sports’ marketing is increasingly focused on the formation of consumers' sense of influence on the formation of positive changes in society.en_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115-123.pdfСтаття311,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.