Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24433
Назва: Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери
Інші назви: Digitalization of marketing tools of sports and health enterprises
Автори: Забаштанська, Т. В.
Ключові слова: діджиталізація
маркетинг
маркетингові інструменти
спортивно-оздоровча сфера
маркетингові відносини підприємств
спортивний маркетинг
просування
digitalization
marketing
marketing tools
sports and health sphere
marketing relations of enterprises
sports marketing; promotion
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні та внутрішні чинники впливу на них. Доведено, що в період діджиталізації економіки, відбувається транс- формація багатьох сфер діяльності, що зумовлює трансформацію процесу підбору та використання маркетингових інструментів. У статті розкрито вплив діджитал-інструментів, що відіграють вагому роль у розвитку спортивно-оздоровчої сфери. Доведено, що в основі ефективного вирішення завдань спортивного маркетингу доцільним є застосування сучасних інформаційних технологій. За допомогою таких інструментів, як штучний інтелект, віртуальна, доповнена та змішана реальність, відбувається підвищення якості комунікації з потенційними споживачами спортивно-оздоровчої сфери, що суттєво впливає на результативність їх функціонування. Обґрунтовано провідну роль маркетингових інструментів у забезпечення результативності функціонування суб’єктів господарювання сфери спорту. Наявне переосмислення ролі спорту в суспільстві є ключовим, тому що спорт та спортивні події безпосередньо можуть сприяти позитивним змінам суспільства загалом. Наголошено на провідній ролі спортивно-оздоровчої сфери в позитивних змінах у питаннях про расову та гендерну нерівність, сприяння боротьбі з расизмом та іншими важливими проблемами. Акцентовано увагу, що саме спортивний маркетинг дедалі більше орієнтується на формування у споживачів відчуття впливу на формування позитивних змін у суспільстві.
Опис: Забаштанська, Т. В. Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфери / Т. В. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 115-123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24433
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – №2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115-123.pdfСтаття311,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.