Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779
Назва: | Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами |
Автори: | Герасименко, О. В. Попова, В. В. |
Ключові слова: | теоретико-методологічні засади професійна спрямованість соціальний працівник діти з особливими потребами |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Короткий огляд (реферат): | Професійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності. |
Опис: | Герасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779 |
Розташовується у зібраннях: | Герасименко О. В.: доповіді, тези доповідей Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 20-21 травня 2021 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
173-175.pdf | Наукова доповідь | 186,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.