Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, О. В.-
dc.contributor.authorПопова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-12-23T09:38:09Z-
dc.date.available2021-12-23T09:38:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24779-
dc.descriptionГерасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175.en_US
dc.description.abstractПрофесійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectтеоретико-методологічні засадиen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.titleТеоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребамиen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Герасименко О. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 20-21 травня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173-175.pdfНаукова доповідь186,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.