Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779
Назва: Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами
Автори: Герасименко, О. В.
Попова, В. В.
Ключові слова: теоретико-методологічні засади
професійна спрямованість
соціальний працівник
діти з особливими потребами
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Професійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності.
Опис: Герасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779
Розташовується у зібраннях:Герасименко О. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 20-21 травня 2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173-175.pdfНаукова доповідь186,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.