Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.date.accessioned2021-12-30T08:44:02Z-
dc.date.available2021-12-30T08:44:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24857-
dc.descriptionМаркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 72 с.en_US
dc.description.abstractОсновними завданнями дисципліни є: вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингового менеджменту; набуття практичних навичок розв'язання конкретних маркетингових завдань; формування умінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.titleМаркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговий менеджмент. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи.pdfНавчально-методичне видання633,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.