Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24916
Назва: Удосконалення діджитал-стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19
Автори: Чорна, К. О.
Ключові слова: діджитал-маркетинг
діджитал-стратегія
smm
ефективність
маркетингове середовище
реклама
digital marketing
digital strategy
efficiency
marketing environment
advertising
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси удосконалення діджитал-стратегії підприємства ТОВ «БІОКОН» в умовах пандемії COVID-19. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо удосконалення діджитал-стратегії на підприємстві ТОВ «БІОКОН» в умовах пандемії COVID-19. Метою дослідження є визначення, розробка та організаційно-економічне обґрунтування основних векторів удосконалення діючої діджитал-стратегії підприємства ТОВ «БІОКОН». Методи дослідження: системний аналіз, логічне узагальнення, статистичний аналіз, нормативно-правовий метод, графічний метод та абстрактно-логічний. Розроблені на підставі аналізу діючої діджитал-стратегії рекомендації сприятимуть підвищенню ефективності діяльності підприємства ТОВ «БІОКОН».
Опис: Чорна, К. О. Удосконалення діджитал-стратегії підприємства в умовах пандемії COVID-19 : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. О. Чорна ; керівник роботи О. В. Попело ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/24916
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорна магістр ММенп-201 кафедра МДС 2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.