Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/24938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТитенко, Г. П.-
dc.date.accessioned2022-01-08T18:59:31Z-
dc.date.available2022-01-08T18:59:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/24938-
dc.descriptionТитенко, Г. П. Формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / Г. П. Титенко ; керівник роботи Т. С. Острянко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2021. – 106 с.en_US
dc.description.abstractСучасному суспільству досі притаманна проблема гендерної нерівності. Процес соціальних змін не виключає актуальності даної проблеми. Приналежність до певної статі досі лишається показником стратифікації в суспільному житті. Проблема гендерної дискримінації та нерівності зумовлюють відмінності в реалізації прав та можливостей людини залежно від її статі. Спостерігається диференціація в становищі жінок та чоловіків в суспільстві, як правило чоловіки займають кращі (привілейовані) місця в економічній, соціальній та політичній сферах. Особливу увагу варто приділити освіченості молоді, оскільки саме від її рівня самосвідомості та знань з приводу гендерних проблем залежить як теперішнє, так і майбутнє життя нашого суспільства. Потрібно змінити традиційні уявлення та стереотипи, переосмислити усталені ролі чоловіка і жінки, усвідомити те, що немає суто чоловічих та жіночих рис, а є лише індивідуальні риси кожної особистості. Тому доволі важливої ролі набуває системна робота щодо поширення знань з гендерної проблематики серед молоді, запровадження в усі сфери життєдіяльності принципів гендерної рівності, а також створення та розвиток сучасних моделей поведінки, котрі зафіксували б дані засади на рівні задовільних та буденних вчинків, для будьякої сфери життя людини. Зважаючи на необхідність просвітницької роботи щодо гендерної нерівності та профілактичної діяльності проти гендерної дискримінації в молодіжному середовищі, зростає потреба в формуванні гендерно-відповідальної поведінки. В розділі 1 магістерської роботи проаналізовано теоретикометодологічні засади формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді. Розділ 2 присвячений дослідженню особливостей формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді. У розділі 3 визначено шляхи удосконалення формування гендерновідповідальної поведінки у молоді. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в тому, що: уточнено розуміння сутності гендерно-відповідальної поведінки у молоді та природи формування даної поведінки; розроблено шляхи удосконалення формування гендерно-відповідальної поведінки у молоді (створено тренінгову програму для покращення формування даної поведінки).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectстатьen_US
dc.subjectвідповідальністьen_US
dc.subjectгендерновідповідальна поведінкаen_US
dc.subjectгендерна дискримінаціяen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectresponsibilityen_US
dc.subjectgender-responsible behavioren_US
dc.subjectgender discriminationen_US
dc.subjectpedagogical conditionsen_US
dc.titleФормування гендерно-відповідальної поведінки у молодіen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The problem of gender inequality is still inherent in modern society. The process of social change does not exclude the urgency of this problem. Gender still remains an indicator of stratification in public life. The problem of gender discrimination and inequality causes differences in the realization of human rights and opportunities depending on gender. There is a differentiation in the position of women and men in society, as a rule, men occupy the best (privileged) places in the economic, social and political spheres. Particular attention should be paid to the education of young people, because it is their level of self-awareness and knowledge about gender issues that determines both the current and future life of our society. It is necessary to change traditional ideas and stereotypes, to rethink the established roles of men and women, to realize that there are no purely male and female traits, but only individual traits of each individual. Therefore, systematic work on the dissemination of knowledge on gender issues among young people, the introduction of gender equality in all spheres of life, as well as the creation and development of modern models of behavior that would enshrine these principles at the level of satisfactory and everyday actions, for any spheres of human life. Given the need for awareness-raising on gender inequality and prevention of gender discrimination among young people, there is a growing need for gender-responsive behavior. In chapter 1 of the master’s thesis analyzes the theoretical and methodological foundations of the formation of gender-responsive behavior in youth. Chapter 2 is devoted to the study of the peculiarities of the formation of gender-responsive behavior in youth. Chapter 3 identifies ways to improve the formation of gender-responsive behavior among young people. The scientific novelty of the study is that: the understanding of the essence of gender-responsible behavior in youth and the nature of the formation of this behavior is clarified; developed ways to improve the formation of genderresponsive behavior in young people (created a training program to improve the formation of this behavior).en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титенко Г.П. кваліфікаційна робота МСРп-201.pdfВипускна кваліфікаційна робота501,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.