Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шульга, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-08T19:12:50Z | - |
dc.date.available | 2022-01-08T19:12:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24940 | - |
dc.description | Шульга, Д. В. Емоційний інтелект як чинник стресостійкості майбутніх соціальних працівників : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / Д. В. Шульга ; керівник роботи К. В. Максьом ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2021. – 68 с. | en_US |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтувано та емпірично досліджено феномен емоційного інтелекту як чинник формування стресостійкості майбутніх соціальних працівників. В межах проведеного дослідження розглянуто поняття інтелекту та емоційного інтелекту, проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості, визначено, що суттєве значення для всіх складових психічної діяльності людини, які формують стресостійкість вирішальну роль грає гармонійно розвинутий емоційний інтелект та запропоновано шляхи формування стресостійкості як професійно важливої якості майбутніх соціальних працівників шляхом розвитку емоційного інтелекту. Емпіричне дослідження емоційного інтелекту як чинника стресостійкості особистості показало, що більшість майбутніх соціальних працівників мають високий та середній рівень емоційного інтелекту. Але потребує підвищеної уваги той факт, що найнижчі показники по шкалах емоційного інтелекту проявляються в сфері управління емоціями, а саме гармонійний розвиток всіх складових емоційного інтелекту (відповідно до теоретичної моделі) є основою для формування стресостійкості. На основі отриманих результатів, практична частина присвячена методам розвитку навичок управління емоціями і гармонізації рівня розвитку всіх елементів емоційного інтелекту, що забезпечить ефективну професійну діяльність і стресостійкість майбутніх соціальних працівників. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | інтелект | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | стресостійкість | en_US |
dc.subject | саморегуляція | en_US |
dc.subject | стрес | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | intelligence | en_US |
dc.subject | emotional intelligence | en_US |
dc.subject | stress resistance | en_US |
dc.subject | self - regulation | en_US |
dc.subject | stress | en_US |
dc.subject | social worker | en_US |
dc.title | Емоційний інтелект як чинник стресостійкості майбутніх соціальних працівників | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The qualification work theoretically substantiates and empirically studies the phenomenon of emotional intelligence as a factor in the formation of stress resistance of future social workers. The study examines the concept of intelligence and emotional intelligence, analyzes the structure, forms and functions of emotional intelligence, determined that essential for all components of mental activity that form stress resistance plays a crucial role harmoniously developed emotional intelligence and proposed ways to form stress resistance as professionally important quality of future social workers through the development of emotional intelligence. An empirical study of emotional intelligence as a factor in personality stress has shown that most future social workers have high and medium levels of emotional intelligence. But the fact that the lowest indicators on the scales of emotional intelligence are manifested in the field of emotional management, namely the harmonious development of all components of emotional intelligence (according to the theoretical model) is the basis for stress resistance. Based on the results, the practical part is devoted to methods of developing emotions management skills and harmonizing the level of development of all elements of emotional intelligence, which will ensure effective professional activity and stress resistance of future social workers. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Дипломні роботи освітнього ступеня магістр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шульга Д.В. кваліфікаційна робота МСРп-201.pdf | Випускна кваліфікаційна робота | 450,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.