Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, С. М.-
dc.date.accessioned2022-01-21T17:18:39Z-
dc.date.available2022-01-21T17:18:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25182-
dc.descriptionРуденко, С. М. Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / С. М. Руденко ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 78 с.en_US
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг. У першому розділі визначено поняття «туристичні послуги», обґрунтовано методичні підходи до оцінки реалізації комплексу маркетингу у сфері туризму. Другий розділ містить аналіз середовища маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра». У третьому розділі запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttravel servicesen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleРеалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра»)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The theoretical, methodological, and practical principles of the marketing complex in the tourist services field are substantiated in the qualification work. The first section defines the concept of «tourist services» and substantiates the methodological approaches to assessing the implementation of the marketing complex in the tourism field. The second section contains an analysis of the marketing environment of the «Kyiv-Pechersk Lavra» National Reserve. The third section suggests measures to improve the marketing activities of the «Kyiv-Pechersk Lavra» National Reserve.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко-Магістр-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.