Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25183
Назва: Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК")
Автори: Федченко, А. В.
Ключові слова: дослідження
споживачі
Приватбанк
ринок фінансових послуг
портрет споживача
research
consumers
Privatbank
financial services market
consumer portrait
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній роботі обґрунтовано підходи до вдосконалення процесу дослідження споживачів ринку фінансових послуг. У першому розділі охарактеризовано сутність процесу дослідження споживачів, визначено методи дослідження та підходи до створення портрету споживача. Другий розділ містить аналіз діяльності АТ КБ Приватбанк, оцінку місця дослідження споживачів в системі управління банку, охарактеризовано напрями дослідження споживачів, що проводить Приватбанк. В третьому розділі запропонована стратегія проведення досліджень споживачів фінансових послуг, розроблений портрет споживача в сегменті малого та середнього бізнесу, оцінена ефективність маркетингових досліджень. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення проведення досліджень споживачів ринку фінансових послуг.
Опис: Федченко, А. В. Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Федченко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 77 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25183
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федченко-Магістр-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота3,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.