Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25184
Назва: Ефективне управління репутацією бренда (на матеріалах ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ»)
Автори: Абдулхаіров, Д, А.
Ключові слова: бренд
репутація
маркетингові інструменти
брендменеджмент
управління брендом
brand
reputation
marketing tools
brand management
brand management
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі розглянуто ефективне управління репутацією бренда на підприємстві. Робота виконана на базі підприємства товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ». Дипломна робота містить такі розділи: сутність ефективного управління репутацією бренда; аналіз ефективного управління репутацією бренда «Коллар»; шляхи вдосконалення ефективного управління репутацією бренда «Коллар». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення управління ефективністю управління репутацією бренда ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ».
Опис: Абдулхаіров, Д, А. Ефективне управління репутацією бренда (на матеріалах ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Д. А. Абдулхаіров ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 71 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25184
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абдулхаіров-Маркетинг-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.