Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25189
Назва: Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка»)
Автори: Красій, А. В.
Ключові слова: маркетингова комунікація
освітні послуги
просування
цільова аудиторія
соціальні мережі
marketing communication
educational services
promotion
target audience
social networks
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання організації та управління системою маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики” в Національному університеті «Чернігівська політехніка» Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи побудови маркетингових комунікацій та специфіка розробки системи маркетингових комунікацій в просуванні освітніх послуг; - характеристика, напрямки та особливості організації чинної системи маркетингових комунікацій кафедри “Маркетингу, PR-технологій та логістики”; - шляхи удосконалення інструментів маркетингових комунікацій; У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення системи маркетингової комунікації кафедри “Маркетингу, PRтехнологій та логістики”.
Опис: Красій, А. В. Особливості маркетингових комунікацій в освіті (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Красій ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 67 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25189
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Красій-Магістр-2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота19,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.