Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОхріменко, К. В.-
dc.date.accessioned2022-02-09T11:05:15Z-
dc.date.available2022-02-09T11:05:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25374-
dc.descriptionОхріменко, К. В. Напрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. В. Охріменко ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 85 с.en_US
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції. Предметом дослідження є теоретичні положення та прикладні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк». Метою кваліфікаційної роботи є розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції. Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, кореляційний аналіз, індексний аналіз та ін. Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності банківських установ та у відділах маркетингу різних організацій та установ. Теоретичною та інформаційною базою роботи стали наукові доробки вітчизняних і зарубіжних дослідників із питань впровадження електронного урядування, довідкова література, нормативно-правові акти, статистичні та аналітичні матеріали, результати соціологічних опитувань та досліджень провідних наукових установ України.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectбанківська установаen_US
dc.subjectбанківська послугаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectbanking institutionen_US
dc.subjectbanking serviceen_US
dc.titleНапрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренціїen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The object of the study is the process of improving the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank" in the face of intensifying competition. The subject of the study is the theoretical provisions and applied aspects of improving the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank". The purpose of the qualification work is to develop ways to improve the marketing activities of the Chernihiv branch of PJSC CB "Privatbank" in conditions of intensifying competition. Research methods: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The results of the study can be applied in the activities of banking institutions and marketing departments of various organizations and institutions. Theoretical and information base of the work were scientific works of domestic and foreign researchers on the implementation of e-government, reference books, regulations, statistical and analytical materials, results of opinion polls and studies of leading scientific institutions of Ukraine.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Охріменко К. _ магістр 073 Мен_ЗМПМп_2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.