Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25377
Назва: Інноваційні чинники діяльності торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції
Автори: Хало, В. В.
Ключові слова: інновація
інноваційні чинники
конкуренція
підприємництво
конкурентоспроможність
інноваційна стратегія підприємства
євроінтеграція
innovation
innovative factors
competition
business
competitiveness
innovative strategy of enterprises
european integration
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процеси формування інноваційної стратегії торгівельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції. Предметом дослідження теоретико-прикладні аспекти формування та реалізації інноваційної стратегії торгівельного підприємства на прикладі ТОВ «Стандарт-Плюс». Мета роботи полягає у розробці ефективних пропозицій та формування інноваційної стратегії, які спрямовані на зміцнення конкурентної позиції торгівельного підприємства «Стандарт-Плюс» на внітрішньому ринку. Актуальність теми кваліфікаційної роботи визначається тією умовою, що вибір ефективної інноваційної стратегії стає запорукою успіху подальшої господарської діяльності. Підприємство може опинитися в кризі, якщо не зуміє передбачити обставини, що змінюються, і відреагувати на них вчасно. Саме тому в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції актуальними є дослідження, які дозволяють встановити стан інноваційного потенціалу, проблеми інноваційного розвитку підприємств, а звідси – розкрити основні напрямки формування та реалізації інноваційних стратегій розвитку як для підприємства, так і для економічного розвитку країни в цілому. Практична значущість одержаних результатів полягає у встановленні тісного зв'язку між рівнем конкурентоспроможності підприємства і його адаптаційними можливостями, застосування отриманих результатів дослідження і розроблених рекомендацій в торговельній діяльності ТОВ «Стандарт-Плюс».
Опис: Хало, В. В. Інноваційні чинники діяльності торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / В. В. Хало ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 100 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25377
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хало В. _ магістр 073 Мен_ЗМПМп_2021.pdfВипускна кваліфікаційна робота1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.