Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКишко, О. В.-
dc.contributor.authorПотапенко, А. В.-
dc.date.accessioned2022-02-10T07:10:56Z-
dc.date.available2022-02-10T07:10:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25379-
dc.descriptionКишко, О. В. Формування конкурентної стратегії виробничого підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / О. В. Кишко, А. В. Потапенко ; керівник роботи С. І. Пономаренко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 73 с.en_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків. У вступі зазначено головну проблему, що потребує вирішення, а саме: формування стратегії підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства; ступінь її дослідження та актуальності в наш час. Також визначена головна мета, об’єкт та предмет дослідження. В першому розділі викладена теоретична частина кваліфікаційної роботи, що дозволяє визначити роль та місце конкурентоспроможності в сучасному підприємництві, а також важливість створення ефективної конкурентної стратегії для кожного підприємства. У другому розділі надається загальний опис суб’єкта господарювання, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖЕЖ-КО», аналіз його господарської діяльності та актуальність проблеми підвищення конкурентоспроможності даного підприємства. У третьому розділі запропоновані шляхи підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. У висновках зазначені підсумки дослідження, загальні рекомендації щодо використання запропонованих рішень та методів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectцільen_US
dc.subjectдиверсифікаціяen_US
dc.subjectкваліфікаціяen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectgoalen_US
dc.subjectdiversificationen_US
dc.subjectqualificationen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії виробничого підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1The graduation work consists of introduction, three chapters and conclusion. The introduction states the main problem that needs to be solved, namely the formation of a strategy to increase the competitiveness of the production enterprise; the degree of its research and relevance in our time. The main purpose, object and subject of research are also defined. The first chapter outlines the theoretical part of the work, which allows us to determine the role and place of competitiveness in modern business, as well as the importance of creating an effective competitive strategy for each company. The second chapter provides a general description of the business entity, namely the Limited Liability Company "ZHEZH-KO", an analysis of its business activities and the relevance of the problem of increasing the competitiveness of the enterprise. The third chapter offers ways to increase the competitiveness of the studied enterprise. The conclusions indicate the results of the study, general recommendations for the use of the proposed solutions and methods.en_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потапенко_ Кишко-магістр МПМп-201.pdfВипускна кваліфікаційна робота1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.