Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25400
Назва: Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві
Інші назви: The interaction of marketing and logistics activities at the enterprise
Автори: Хоменко, І. О.
Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: маркетинг
логістика
взаємодія
концепція
підприємство
збут
продукція
політика розподілу продукції
marketing
logistic
cooperation
conception
enterprise
sale
products
politics of distribution of products
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності.
Опис: Хоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку . – 2018. – Вип. 23. – С. 80-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25400
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко І.О., Бабаченко Л.В..pdfНаукова стаття163,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.