Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, І. О.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-02-22T14:23:05Z-
dc.date.available2022-02-22T14:23:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25434-
dc.descriptionХоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 23. - С. 80-84.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesІнфраструктура ринку;№ 23-
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectполітика розподілу продукціen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectlogisticen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectconceptionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectproductsen_US
dc.subjectpolitics of distribution of productsen_US
dc.subjectлогистикаen_US
dc.subjectвзаимодействиеen_US
dc.subjectконцепцияen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectпродукцияen_US
dc.subjectполитика распределения продукцииen_US
dc.titleВзаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article explores the areas of marketing and logistics competencies in the field of product sales. The essence of the concept of marketing-logistics, goals of logistics and marketing is revealed. The necessity of analysis of specificity and effective results of business entities on the basis of the interaction between marketing and logistics is determined. The practical capabilities of each of these categories are indicated, as well as their close interconnection and interdependence. The article finds that logistics and marketing can be defined as independent management concepts, but with their interaction, it is possible to achieve greater efficiencyen_US
dc.description.abstractalt2В статье исследованы сферы компетенций маркетинга и логистики в области сбыта продукции. Раскрыта сущность концепции маркетинг-логистики, целей логистики и маркетинга. Определена необходимость анализа специфики и эффективных результатов субъектов хозяйствования на основе взаимодействия маркетинга и логистики. Указана практическая способность каждой из этих категорий, а также их тесная взаимосвязь и взаимозависимость. В статье установлено, что логистика и маркетинг могут определяться как самостоятельные концепции управления, однако при их взаимодействии можно достичь большей эффективности.en_US
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: наукові статті
Хоменко І. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інфраструктура.pdfстаття163,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.