Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25434
Назва: Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві
Автори: Хоменко, І. О.
Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: маркетинг
логістика
взаємодія
концепція
підприємство
збут
продукція
політика розподілу продукці
marketing
logistic
cooperation
conception
enterprise
sale
products
politics of distribution of products
логистика
взаимодействие
концепция
предприятие
сбыт
продукция
политика распределения продукции
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Інфраструктура ринку;№ 23
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності.
Опис: Хоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 23. - С. 80-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25434
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: наукові статті
Хоменко І. О.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інфраструктура.pdfстаття163,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.