Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарчук, К. Ю.-
dc.contributor.authorХоменко, І. О.-
dc.date.accessioned2022-06-28T14:48:44Z-
dc.date.available2022-06-28T14:48:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25549-
dc.descriptionМакарчук, К. Ю. Концепція нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємства / К. Ю. Макарчук ; наук. кер. І. О. Хоменко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 33-35.en_US
dc.description.abstractВ статті роглянуто концепцію нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectінноваційнний розвитокen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleКонцепція нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємстваen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макарчук К. Ю..pdfНаукова доповідь282,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.