Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25549
Назва: Концепція нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємства
Автори: Макарчук, К. Ю.
Хоменко, І. О.
Ключові слова: нейромаркетинг
інноваційнний розвиток
підприємство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): В статті роглянуто концепцію нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємства.
Опис: Макарчук, К. Ю. Концепція нейромаркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємства / К. Ю. Макарчук ; наук. кер. І. О. Хоменко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 33-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25549
Розташовується у зібраннях:Хоменко І. О.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макарчук К. Ю..pdfНаукова доповідь282,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.