Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25618
Назва: Особливості брендингу територій
Автори: Халимон, В. О.
Забаштанська, Т. В.
Ключові слова: брендинг територій
туристична сфера
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Брендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. Територія може мати безліч оригінальних характеристик, які важливо об’єднати в єдиний бренд.
Опис: Халимон, В. О. Особливості брендингу територій / В. О. Халимон, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 199-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25618
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Халимон В. О..pdfНаукова доповідь316,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.