Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНодія, Є. Р.-
dc.contributor.authorШабардіна, Ю. В.-
dc.date.accessioned2022-07-11T17:27:21Z-
dc.date.available2022-07-11T17:27:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/25732-
dc.descriptionНодія, Є. Р. Міжнародні стандарти готельного обслуговування в Україні / Є. Р. Нодія ; наук. кер. Ю. В. Шабардіна // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 394-395.en_US
dc.description.abstractЗ досвіду різних країн світу, найкращу якість обслуговування можна досягти завдяки стандартизації, адже ця методика контролю є досить ефективною, і керівництво і персонал готельного підприємства докладають максимальних зусиль до покращення показників якості обслуговування. Стандартизація готельного обслуговування сприяє підвищенню якості, а також є засобом захисту інтересів споживачів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»en_US
dc.subjectМіжнародні стандартиen_US
dc.subjectготельне обслуговуванняen_US
dc.titleМіжнародні стандарти готельного обслуговування в Україніen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Шабардіна Ю. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нодія Є. Р..pdfНаукова доповідь280,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.