Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/25732
Назва: Міжнародні стандарти готельного обслуговування в Україні
Автори: Нодія, Є. Р.
Шабардіна, Ю. В.
Ключові слова: Міжнародні стандарти
готельне обслуговування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): З досвіду різних країн світу, найкращу якість обслуговування можна досягти завдяки стандартизації, адже ця методика контролю є досить ефективною, і керівництво і персонал готельного підприємства докладають максимальних зусиль до покращення показників якості обслуговування. Стандартизація готельного обслуговування сприяє підвищенню якості, а також є засобом захисту інтересів споживачів.
Опис: Нодія, Є. Р. Міжнародні стандарти готельного обслуговування в Україні / Є. Р. Нодія ; наук. кер. Ю. В. Шабардіна // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 394-395.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/25732
Розташовується у зібраннях:Шабардіна Ю. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нодія Є. Р..pdfНаукова доповідь280,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.