Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихор, Д. Д.-
dc.contributor.authorРемньова, Л. М.-
dc.contributor.authorЛитвин, С. В.-
dc.date.accessioned2022-09-26T11:14:44Z-
dc.date.available2022-09-26T11:14:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26057-
dc.descriptionVyhor, D. The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system / D. Vyhor ; наук. кер. L. Remneva, S. Lytvyn // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 385-388.en_US
dc.description.abstractThus, the above proposed mechanism for introducing innovative marketing technology of HR- branding in the hotel personnel management system will increase the number of talented staff at the enterprise and reduce staff turnover, which will improve the financial and economic condition of the hotel business and allow it to accumulate savings funds for further introduction of advanced technologies into the personnel management system.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectmarketing technologiesen_US
dc.subjectHR-brandingen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectготельen_US
dc.titleThe mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management systemen_US
dc.title.alternativeМеханізм впровадження маркетингових технологій HR-branding в систему управління персоналом готелюen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.description.abstractalt1Таким чином, запропонований вище механізм впровадження інноваційної маркетингової технології HR-брендінгу в систему управління персоналом готелю дозволить збільшити кількість талановитого персоналу на підприємстві та зменшити плинність кадрів, що покращить фінансово-економічний стан готельного бізнесу та дозволить акумулювати накопичені кошти для подальшого впровадження передових технологій у систему управління персоналом.en_US
Розташовується у зібраннях:Литвин С. В.: доповіді, тези доповідей
Ремньова Людмила Михайлівна
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyhor D..pdfНаукова доповідь268 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.