Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26057
Назва: The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system
Інші назви: Механізм впровадження маркетингових технологій HR-branding в систему управління персоналом готелю
Автори: Вихор, Д. Д.
Ремньова, Л. М.
Литвин, С. В.
Ключові слова: marketing technologies
HR-branding
hotel
маркетингові технології
готель
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Thus, the above proposed mechanism for introducing innovative marketing technology of HR- branding in the hotel personnel management system will increase the number of talented staff at the enterprise and reduce staff turnover, which will improve the financial and economic condition of the hotel business and allow it to accumulate savings funds for further introduction of advanced technologies into the personnel management system.
Опис: Vyhor, D. The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system / D. Vyhor ; наук. кер. L. Remneva, S. Lytvyn // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 385-388.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26057
Розташовується у зібраннях:Литвин С. В.: доповіді, тези доповідей
Ремньова Людмила Михайлівна
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyhor D..pdfНаукова доповідь268 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.