Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихор, Д. Д.-
dc.contributor.authorРемньова, Л. М.-
dc.contributor.authorЛитвин, С. В.-
dc.date.accessioned2022-10-03T13:48:53Z-
dc.date.available2022-10-03T13:48:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26100-
dc.descriptionVyhor, D. The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system / D. Vyhor ; наук. кер.: L. Remneva, S. Lytvyn // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 456-458.en_US
dc.description.abstractThe proposed mechanism for introducing the innovative marketing technology of HR-branding into the hotel's personnel management system will allow to increase the number of talented personnel at the enterprise and reduce staff turnover, which will improve the financial and economic condition of the hotel business and allow to accumulate accumulated funds for the further introduction of advanced technologies into the personnel management system.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectmarketing technologiesen_US
dc.subjecthr-brandingen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectpersonnel managementen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectуправління персоналомen_US
dc.titleThe mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management systemen_US
dc.title.alternativeМеханізм впровадження маркетингових технологій HR-branding в систему управління персоналом готелюen_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.description.abstractalt1Запропонований механізм впровадження інноваційної маркетингової технології HR-брендінгу в систему управління персоналом готелю дозволить збільшити кількість талановитого персоналу на підприємстві та зменшити плинність кадрів, що покращить фінансово-економічний стан готельного бізнесу та дозволить акумулювати накопичені кошти для подальшого впровадження передових технологій у систему управління персоналом.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyhor D. (2).pdfНаукова доповідь260,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.