Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26100
Назва: The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system
Інші назви: Механізм впровадження маркетингових технологій HR-branding в систему управління персоналом готелю
Автори: Вихор, Д. Д.
Ремньова, Л. М.
Литвин, С. В.
Ключові слова: marketing technologies
hr-branding
hotel
personnel management
маркетингові технології
готель
управління персоналом
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): The proposed mechanism for introducing the innovative marketing technology of HR-branding into the hotel's personnel management system will allow to increase the number of talented personnel at the enterprise and reduce staff turnover, which will improve the financial and economic condition of the hotel business and allow to accumulate accumulated funds for the further introduction of advanced technologies into the personnel management system.
Опис: Vyhor, D. The mechanism for introducing HR-branding marketing technologies to the hotel personnel management system / D. Vyhor ; наук. кер.: L. Remneva, S. Lytvyn // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 456-458.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26100
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyhor D. (2).pdfНаукова доповідь260,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.