Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26199
Назва: Оцінка конкурентоспроможності брендів українських виробників желе
Автори: Євган, Ю. М.
Соломаха, І. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність
український виробник желе
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Оцінку конкурентоспроможності брендів желе проводили експертним методом за такими показниками: оцінка зовнішньої упаковки, оцінка етикетки, оцінка прихильності споживачів визначених сегментів ринку, оцінка процесу позиціонування продукту, оцінка, рекламного супроводження, оцінка правового захисту продукції, оцінка досконалості формулювання символу бренда продукції, оцінка тривалості бренда продукції, оцінка рівня цін.
Опис: Євган, Ю. М. Оцінка конкурентоспроможності брендів українських виробників желе / Ю. М. Євган ; наук. кер. І. В. Соломаха // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 133-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26199
Розташовується у зібраннях:Соломаха І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євган Ю. М..pdfНаукова доповідь305,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.