Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМурай, А. О.-
dc.date.accessioned2023-01-27T13:34:34Z-
dc.date.available2023-01-27T13:34:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26755-
dc.descriptionМурай, А. О. Просування бренду підприємства сфери розважальних послуг в умовах цифровізації (на матеріалах ФОП «Dive VR») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. О. Мурай ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 82 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретичних та прикладних засад реалізації просування бренду. У першому розділі визначено сутність, мету та принципи бренду сфери розважальних послуг; розглянуто теоретичні засади просування бренду підприємства; досліджено роль цифрових технологій в просуванні бренду. Другий розділ містить аналіз сфери розважальних послуг України; характеристику економічного та фінансового стану підприємства ФОП «Dive VR»; аналіз розвитку бренду «Dive VR» та ефективності його просування. До третього розділу увійшли пропозиції щодо розробки заходів удосконалення просування бренду та аналізу економічної ефективності запропонованих заходів. У процесі виконання роботи розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу просування бренду «Dive VR» в умовах цифровізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectсфера розважальних послугuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectклуб віртуальної реальностіuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectentertainment servicesuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectvirtual reality clubuk_UA
dc.titleПросування бренду підприємства сфери розважальних послуг в умовах цифровізації (на матеріалах ФОП «Dive VR»)uk_UA
dc.title.alternativePromotion of the brand of the enterprise in the field of entertainment services in the conditions of digitalization (on the materials of individual proprietor «Dive VR»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The qualification work considers a set of theoretical and applied foundations for the implementation of brand promotion. The first section defines the essence, purpose and principles of the brand in the field of entertainment services; the theoretical foundations of enterprise brand promotion are considered; The role of digital technology in brand promotion is explored. The second section contains an analysis of the sphere of entertainment services of Ukraine; characteristics of the economic and financial condition of the enterprise FOP «Dive VR»; analysis of the development of the «Dive VR» brand and the effectiveness of its promotion The third section includes proposals for the development of measures to improve brand promotion and analysis of the economic efficiency of the proposed measures. In the process of doing the work, practical recommendations have been developed to improve the process of promoting the «Dive VR» brand in the context of digitalization.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мурай А.О._квал.роб_магістр_075_Маркетинг.pdfдиплом2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.