Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтаба, Ю. С.-
dc.date.accessioned2023-02-06T09:23:57Z-
dc.date.available2023-02-06T09:23:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26758-
dc.descriptionШтаба, Ю. С. Розробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Ю. С. Штаба ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 72 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці фірмового стилю підприємства. У першому розділі розглянуто сутність фірмового стилю, визначені його складові елементи, охарактеризована стратегія розробки корпоративної айдентики підприємства. Другий розділ присвячений аналізу діяльності ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС”, особливостям його маркетингової діяльності та аналізу елементів фірмового стилю. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано формування стратегії фірмового стилю, розроблені компоненти корпоративної айдентики підприємства, визначена ефективність заходів впровадження фірмового стилю. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectрозробка елементів фірмового стилюuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectайдентикаuk_UA
dc.subjectТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС”uk_UA
dc.subjectстратегія фірмового стилюuk_UA
dc.subjectcorporate identityuk_UA
dc.subjectdevelopment of corporate identity elementsuk_UA
dc.subjectlogouk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectMARKETING GOODS LLCuk_UA
dc.subjectcorporate identity strategyuk_UA
dc.titleРозробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС")uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of company style as an element of brand recognition and loyalty (based on the materials of "MARKETING GOODS" LLC)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The qualification work is devoted to the development of the corporate style of the enterprise. In the first chapter, the essence of corporate style is considered, its constituent elements are defined, and the strategy of developing the corporate identity of the enterprise is characterized. The second section is devoted to the analysis of the activity of MARKETING GOODS LLC, the features of its marketing activity and the analysis of corporate style elements. In the third section, on the basis of the conducted analysis, the formation of a corporate style strategy is proposed, the components of the company's corporate identity are developed, and the effectiveness of corporate style implementation measures is determined. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штаба Ю.С._квал.робота_магістр_075_Маркетинг.pdfдиплом2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.