Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозум, Р. І.-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:28:28Z-
dc.date.available2023-02-22T10:28:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/26859-
dc.descriptionРозум, Р. І. Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Р. І. Розум ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 176 с.uk_UA
dc.description.abstractВ даній кваліфікаційній роботі магістра проектується легковий повнопривідний автомобіль з модернізацією муфти зчеплення та проведений розрахунок сил які діють на колінчастий вал. У якості автомобіля прототипу було вибрано ВАЗ 2121 з попереднім його описом. Також визначенні масові показники автомобіля, побудовано зовнішню швидкісну характеристику двигуна та силовий баланс автомобіля. Проведений розрахунок двигуна, в якості прототипу - ВАЗ 2106. Проведено розрахунок показників динамічності, паливної економічності та гальмування автомобіля з побудовою відповідних графіків. Було розраховано основних функціональних елементів зчеплення автомобіля з його модернізацією, модернізація полягає в збільшенні діаметру фрикційних накладок зчеплення автомобіля.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ «Чернігівська політехніка»uk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectдвигунuk_UA
dc.subjectтепловий розрахунокuk_UA
dc.subjectіндикаторна діаграмаuk_UA
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмuk_UA
dc.subjectпоказники динамічностіuk_UA
dc.subjectпаливна економічністьuk_UA
dc.subjectгальмівні властивостіuk_UA
dc.subjectзчепленняuk_UA
dc.subjectколінчастий валuk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectengineuk_UA
dc.subjectthermal calculationuk_UA
dc.subjectindicator diagramuk_UA
dc.subjectcrank mechanismuk_UA
dc.subjectindicators of dynamismuk_UA
dc.subjectfuel efficiencyuk_UA
dc.subjectbraking propertiesuk_UA
dc.subjectclutchuk_UA
dc.subjectcrankshaftuk_UA
dc.titleДослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект)uk_UA
dc.title.alternativeReconciliation of the durability of the galvanic system and the features of the wear of gears of the nodes of a passenger car (complex project)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1In this qualifying work of the master, a passenger all-wheel drive car with modernization of the clutch is designed and the calculation of the forces acting on the crankshaft. VAZ 2121 with its preliminary description was chosen as a prototype car. Also the mass indicators of the car were determined, the external speed characteristic of the engine and the power balance of the car were built.The calculation of the engine, as a prototype - VAZ 2106. The calculation of indicators of dynamism, fuel economy and braking of the car with the construction of appropriate schedules. The main functional elements of the car's clutch with its modernization were calculated, the modernization consists in increasing the diameter of the car's clutch friction linings.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розум Р.І. Магістр ЗМАТ-211 АТ та ГМ 2022.pdfдиплом9,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.