Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Железняк, Д. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T10:25:26Z | - |
dc.date.available | 2023-02-23T10:25:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26873 | - |
dc.description | Железняк, Д. О. Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення чашки диференціалу та вала шестерні ведучої частини заднього мосту і вала сошки гідро підсилювача рульового керування (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. О. Железняк ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 200 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд кількох вантажних автомобілів автомобілів зі схожими параметрами обрано прототип. Проведено визначення масових показників та параметрів вантажного авто та його двигуна. Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Проведено розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, метод силового балансу та динамічної характеристики.Провів розрахунок паливної економічності автомобіля. Розглянув трансмісію автомобілів, виконали розрахунок заднього мосту. Зробив патентно-інформаціний пошук. Виконав технологічний процес відновлення деталі вал шестерні ведучої частини заднього мосту, за трьома дефектами. При виконанні кваліфікаційної роботи розрахунки та креслення виконували в таких програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | компонувальна схема | uk_UA |
dc.subject | зовнішня швидкісна характеристика | uk_UA |
dc.subject | динамічний паспорт | uk_UA |
dc.subject | силовий баланс | uk_UA |
dc.subject | паливна економічность | uk_UA |
dc.subject | трансмісія | uk_UA |
dc.subject | задній міст | uk_UA |
dc.subject | наплавлення під флюсом | uk_UA |
dc.subject | залізнення | uk_UA |
dc.subject | віброзвукове наплавлення | uk_UA |
dc.subject | патентно-інформаційний пошук | uk_UA |
dc.subject | car | uk_UA |
dc.subject | layout diagram | uk_UA |
dc.subject | external speed characteristics | uk_UA |
dc.subject | dynamic passport | uk_UA |
dc.subject | power balance | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | transmission | uk_UA |
dc.subject | rear axle | uk_UA |
dc.subject | surfacing under flux | uk_UA |
dc.subject | fertilizing | uk_UA |
dc.subject | vibrosonic surfacing | uk_UA |
dc.title | Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення чашки диференціалу та вала шестерні ведучої частини заднього мосту і вала сошки гідро підсилювача рульового керування (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of a truck with a study of the technological process of restoring the differential cup and the gear shaft of the driving part of the rear axle and the bipod shaft of the hydro power steering (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | An analytical review of several trucks with similar parameters was carried out and a prototype was selected. The mass indicators and parameters of the truck and its engine were determined. The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried out. The calculation of the car's dynamism indicators during uniform and non uniform movement, the method of power balance and dynamic characteristics was carried out. The fuel efficiency of the car was calculated. Considered the transmission of cars, carried out the calculation and modernization of the rear axle. Performed the technological process of restoring the part of the gear shaft of the driving part of the rear axle, for three defects. I did a patent information search. When performing the qualification work, calculations and drawings were performed in such programs as: "Compass" and "Mathcad". | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Дипломні роботи освітнього ступеня магістр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Железняк_Д_О_магістр_МАТ_211_каф_АТтаГМ.pdf | диплом | 9,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.