Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черняков В. В., / | |
dc.contributor.author | Колодяжна, Т. П. | |
dc.contributor.author | Дерябкіна Т. В., / | |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T13:35:05Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T13:35:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883 | |
dc.description | Черняков, В. В. Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання / В. В. Черняков, Т. П. Колодяжна, Т. В. Дерябкіна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 2 (14). - С. 84-90. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 2 (14) | |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | ставлення | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Дерябкіна Т. В.: наукові статті Черняков В. В.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №2 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черняков.pdf | 326,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.