Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883
Назва: Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання
Автори: Черняков В. В., /
Колодяжна, Т. П.
Дерябкіна Т. В., /
Ключові слова: фізичне виховання
мотивація
ставлення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка»
Серія/номер: ;№ 2 (14)
Короткий огляд (реферат): Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний.
Опис: Черняков, В. В. Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання / В. В. Черняков, Т. П. Колодяжна, Т. В. Дерябкіна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 2 (14). - С. 84-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883
Розташовується у зібраннях:Дерябкіна Т. В.: наукові статті
Черняков В. В.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черняков.pdf326,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.