Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання |
Автори: | Черняков В. В., / Колодяжна, Т. П. Дерябкіна Т. В., / |
Ключові слова: | фізичне виховання мотивація ставлення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
Серія/номер: | ;№ 2 (14) |
Короткий огляд (реферат): | Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний. |
Опис: | Черняков, В. В. Психолого-педагогічні аспекти ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання / В. В. Черняков, Т. П. Колодяжна, Т. В. Дерябкіна // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2019. - № 2 (14). - С. 84-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26883 |
Розташовується у зібраннях: | Дерябкіна Т. В.: наукові статті Черняков В. В.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №2 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черняков.pdf | 326,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.