Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/26956
Назва: Бізнес-модель стартапу: сутність, види та можливості для застосування
Інші назви: Start-up business model: essence, types and opportunities for application
Автори: Сак, Т.
Грицюк, Н.
Ключові слова: startup
innovative entrepreneurship
business model
Canvas
business processes
ranking
стартап
інноваційне підприємництво
бізнес-модель
Canvas
бізнес-процеси
рейтинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (24)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено бізнес-моделі як концептуальний опис способу створення цінності в стартапах, їх обґрунтування та просування. Досліджено основні види бізнес-моделей залежно від особливостей ключової діяльності стартапів, наведено приклади їх застосування. Визначено 10 найкращих стартапів України за версією Startup Ranking, подана характеристика їхніх бізнес-моделей. Визначено, що значна кількість українських стартапів використовують модель «Електронна комерція» та в переважній більшості стосуються роботи в Інтернеті, SEO підтримки та використання штучного інтелекту. Описано структурні елементи бізнес-моделі Canvas, порядок заповнення основних блоків та взаємозв’язок з іншими частинами макета.
Опис: Сак, Т. Бізнес-модель стартапу: сутність, види та можливості для застосування / Т. Сак, Н. Грицюк // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 1 (24). - С. 93-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/26956
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2022. – №1 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93-107.pdfстаття368,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.