Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27004
Назва: Роль керівника колективу працівників в прогнозуванні і попередженні конфліктів в умовах пандемії коронавірусу
Інші назви: The role of a team leader in prediction and prevention of conflicts during the coronavirus pandemic
Автори: Мекшун, Л. М.
Ключові слова: conflict forecasting and prevention
role of a leader
coronavirus pandemic
psycho-emotional state of employees
conflict management
прогнозування і попередження конфліктів
роль керівника
пандемія коронавірусу
психоемоційний стан працівників
управління конфліктами
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (22)
Короткий огляд (реферат): Деструктивні конфлікти негативно впливають на мікроклімат в колективі, підривають авторитет управлінської вертикалі, руйнують організаційну систему підприємств та організацій. Пандемія коронавірусу змусила людей бути більш напруженими через страх інфікування, загрозу життю і здоров’ю, обмеженість свободи. В такій ситуації в колективах може виникнути дисгармонія у стосунках між працівниками. Тому важлива роль відводиться керівникам у прогнозуванні і попередженні можливих конфліктів в колективах. Проблеми управління конфліктами досліджували зарубіжні та вітчизняні науковці, зокрема: Р. Л. Акофф, Ф. Емері, В. Боковець, В. Воднік, Л. Герасіна та ін. Реалії сьогодення потребують врахування пандемії коронавірусу та викликаних нею карантинних обмежень і локдаунів в прогнозуванні і попередженні конфліктів серед співробітників. Завданням даного дослідження є з’ясування причин ймовірних внуртішньоособових, міжособових, міжгрупових конфліктів та конфліктів типу «особа-група», спричинених пандемією коронавірусу та аналіз дій керівника колективу у попередженні та прогнозуванні конфліктних ситуацій. У статті запропоновано до традиційних рекомендацій профілактики конфліктів додати низку заходів, актуальних в умовах пандемії, зокрема: підвищення уваги до здоров’я співробітників; підбір і розміщення працівників з урахуванням їх психоемоційного сприйняття загрози коронавірусу; виявлення потреб співробітників у випадку хвороби; виховання в колективі поваги один до одного і підтримки тих, хто захворів; роз’яснювальна робота щодо необхідності вакцинуватися та проведення протиепідемічних заходів. Проаналізовано дослідження науковців щодо негативного впливу пандемії коронавірусу на психоемоційний стан працівників. Запропоновано в таких умовах керівникові більше залучати психологів для підтримки психічного здоров’я підлеглих.
Опис: Мекшун, Л. М. Роль керівника колективу працівників в прогнозуванні і попередженні конфліктів в умовах пандемії коронавірусу / Л. М. Мекшун // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1 (22). - С. 150-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27004
Розташовується у зібраннях:Мекшун Людмила Миколаївна
Науковий вісник Полісся. – 2021. – №1 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253340-Текст статті-581930-1-10-20220221.pdfстаття414,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.