Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШебаніна, О.-
dc.date.accessioned2023-04-20T11:35:08Z-
dc.date.available2023-04-20T11:35:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/27205-
dc.descriptionШебаніна, О. Особливості діяльності аграрного підприємництва в умовах децентралізації / О. Шебаніна // Науковий вісник Полісся. - 2022. - № 2 (25). - С. 46-58.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розвитку аграрного підприємництва під впливом посилення ролі місцевих органів влади, зміни нормативно-правової бази щодо земельних ресурсів. 83 % земель України використовуються в сільськогосподарських цілях. Зміна власності на землю, перетворення системи управління в державі, постійний попит на аграрну продукцію сприяло диференціації підприємницьких структур і їхніх потенційних спроможностей. Господарський рівень аграрного сектору представлений малими, середніми і великими підприємствами. Доведено, що суб’єкти господарювання в сільському господарстві з кількістю працюючих від 10 до 249 осіб формують основну частину доходу галузі. З’ясовано, що найбільші перетворення в період децентралізації в аграрному бізнесі зазнали державні підприємства, виробничі кооперативи, господарські товариства. Надано об’єктивну оцінку діяльності агрохолдингів і визначено їхній вплив на місцевий розвиток. В умовах децентралізації управління в громадах доцільно розробити проєкти активізації підприємницької діяльності. Для формування спроможної громади необхідно: створити належне підприємницьке середовище, інвестиційний клімат, запропонувати проєкти розвитку земель, які знаходяться в межах громади. Запровадити в практику стратегічне управління існуючими і створення нових комунальних підприємств з метою забезпечення доходу у спеціальний бюджет громади. Сформувати бюджет участі для планування розвитку сільських територій і підтримки ініціативи її мешканців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 2 (25)-
dc.subjectаграрне підприємництвоuk_UA
dc.subjectрозмір підприємстваuk_UA
dc.subjectагрохолдингиuk_UA
dc.subjectорганізаційно-правові форми господарюванняuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectрозвиток громадuk_UA
dc.subjectдоходи громадuk_UA
dc.subjectagrarian entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectenterprise sizeuk_UA
dc.subjectagroholdingsuk_UA
dc.subjectorganizational and legal forms of managementuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectcommunity developmentuk_UA
dc.subjectcommunity incomeuk_UA
dc.titleОсобливості діяльності аграрного підприємництва в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1The article examines the peculiarities of development of agrarian entrepreneurship under the influence of strengthening the role of local authorities and changes in the regulatory framework for land resources. 83% of Ukraine's land is used for agricultural purposes. Changes in land ownership, transformation of the state governance system, and constant demand for agricultural products have contributed to the differentiation of entrepreneurial structures and their potential capabilities. The economic level of the agricultural sector is represented by small, medium and large enterprises. It is proved that agricultural entities with the number of employees from 10 to 249 people form the bulk of the industry's income. It is found that the greatest transformations in the period of decentralisation in the agricultural business have been experienced by state-owned enterprises, production cooperatives, and business associations. An objective assessment of the activities of agroholdings is provided and their impact on local development is determined. In the context of decentralisation of governance in communities, it is advisable to develop projects to intensify entrepreneurial activity. To form a capable community, it is necessary to: create an appropriate business environment, investment climate, and propose land development projects located within the community. Introduce strategic management of existing and creation of new communal enterprises in order to provide income to a special community budget. Create a participatory budget to plan rural development and support the initiative of its residents. Cooperation between agricultural holdings and local authorities should strengthen the activation of small businesses in the countryside, solving social, environmental, and economic problems of communities. Effective implementation of the decentralization reform is impossible without public support. We believe that participation budgets, which are involved in the implementation of agricultural projects, are capable of solving the tasks of sustainable development of communities.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2022. – №2 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-58.pdfстаття261,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.