Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693
Назва: Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології
Автори: Комзол, Б. С.
Ольховик, М. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями. Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку нових підходів до навчання мови та літератури.
Опис: Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
399-400.pdfнаукова доповідь218,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.