Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693
Назва: | Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології |
Автори: | Комзол, Б. С. Ольховик, М. В. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
Короткий огляд (реферат): | Життя людини сьогодні так чи інакше пов’язане з мультимедійними технологіями. Серед учнів переважає кліпове мислення. Вони мало читають, майже всю інформацію отримують з інтернету. До того ж, сприймають її візуально. Педагогам усе важче утримувати увагу здобувачів освіти протягом уроку. Тому виникла потреба у пошуку нових підходів до навчання мови та літератури. |
Опис: | Комзол, Б. С. Проблема визначення поняття «мультилітеративності» в сучасній методології / Б. С. Комзол ; наук. керівник М. В. Ольховик // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 399-400. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/27693 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
399-400.pdf | наукова доповідь | 218,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.