Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28282
Назва: Моделі та методи машинного навчання у прогнозі продажів
Автори: Сугоняк, І. І.
Кривонос, О. П.
Праздніков, В. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська Політехніка"
Короткий огляд (реферат): У висококонкурентному світі бізнесу прогнозування продажів з використанням моделей та методів машинного навчання стає необхідністю. Вони дозволяють компаніям отримувати перевагу над конкурентами, прогнозувати зміни в попиті, забезпечувати ефективне управління виробництвом, запасами та використанням наявних ресурсів і звісно ж знизити витрати. Орім того, моделі та методи машинного навчання дозволяють підвищити задоволеність клієнтів шляхом персоналізованих рекомендацій та пропозицій, що у свою чергу сприяє збільшенню продажів та покращенню взаємодії компаній зі споживачами.
Опис: Сугоняк, І. І. Моделі та методи машинного навчання у прогнозі продажів / І. І. Сугоняк, О. П. Кривонос, В. О. Праздніков // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 307-309.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28282
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25-26 травня 2023 року)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy-2023-Part 8 307-309.pdfнаукова доповідь442,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.