Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28637
Назва: Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні
Автори: Сидоренко, І. В.
Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Вісник Чернігівського державного технологічного університету;№ 46
Короткий огляд (реферат): Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетин- гу,визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослі- дження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу
Опис: Сидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. – 2010. – № 46. – С. 296-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28637
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні (№ 46).pdfстаття262,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.