Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28755
Назва: Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Ільчук, В. П.
Полковниченко, С. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Вирішення завдання інтеграції науки, освіти та виробництва у системі вищої освіти робить невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах вищої освіти наукову діяльність, успішність якої не можлива без знання методології та організації наукових досліджень. «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички проведення наукових досліджень у маркетингу, упровадження їх результатів у практику діяльності організацій. Мета курсу – ознайомлення ЗВО з основами методології та організації наукових досліджень, методами їх проведення з урахуванням особливостей спеціальності, формування умінь та практичних навичок дослідницької діяльності в маркетингу.
Опис: Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : конспект лекцій для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: В. П. Ільчук, С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 149 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28755
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Ільчук Валерій Петрович
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5014 Ільчук, Полковниченко_МНД_конспект.pdfконспект лекцій4,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.