Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28756
Назва: Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Ільчук, В. П.
Полковниченко, С. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Згідно з навчальним планом підготовки магістрів вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» передбачає виконання здобувачами вищої освіти контрольної роботи, яка є обов’язковою частиною їх самостійної роботи. Мета виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» – поглибити, узагальнити та закріпити знання, які здобувачі вищої освіти одержують у процесі навчання, навчити їх працювати з науковою літературою, статистичними даними, пов’язувати теорію із практикою, сформувати вміння робити висновки, а також представляти (презентувати) свою доповідь перед аудиторією. Рівень виконання контрольної роботи повинен засвідчити засвоєння здобувачем вищої освіти теоретичних і практичних основ дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» та вміння користуватися літературними джерелами. Контрольна робота виконується у форматі тез доповіді. Тема обирається відповідно до проблеми, яку здобувач вищої освіти планує вивчати і вирішувати при написанні кваліфікаційної роботи. Підготовлені тези доповіді повинні відображати високий рівень знань з дисципліни. А тому необхідно продумати структуру викладу матеріалу, навчитись коротко розкривати зміст проблеми на основі аналізу та використання різних джерел. При цьому важливо визначити своє бачення проблеми. Контрольна робота (у форматі тез) виконується згідно з визначеними термінами. Здобувач вищої освіти допускається до іспиту тільки в тому випадку, якщо контрольна робота зарахована. У разі не зарахування контрольної роботи ЗВО повинен доопрацювати тези на основі зауважень і рекомендацій викладача. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» включають основні вимоги до написання та оформлення тез доповіді.
Опис: Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: В. П. Ільчук, С. О. Полковниченко. - 2-ге вид., зі змінами. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 19 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28756
Розташовується у зібраннях:Ільчук Валерій Петрович
Полковниченко С. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5015 Ільчук, Полковниченко_МНД_КР.pdfметодичні вказівки382,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.