Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-13T08:45:04Z-
dc.date.available2023-09-13T08:45:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28808-
dc.descriptionLysenko, I. V. Consumer behavior in the context of behaviorism theory / І. V. Lysenko // Finance: theory and practice : аbstracts ІІ International scientific-practical conference (Kyiv, 2021). - Kyiv : NAU, 2021. - Р. 25-27. https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/54597/1/25_Lysenko.pdfuk_UA
dc.description.abstractThe question of what influences a consumer’s buying decision is, without exaggeration, one of the key questions in marketing. Building the brand’s interaction with the target audience, developing the idea and content of the advertising message, finding effective communication channels and implementing a dozen more urgent tasks depends on the answer to it. Social psychology, back in the last century, offered its own view of the problem, giving the world the theory of behaviorism, a theory based on the study of the dependence of the behavioral reactions of a person on stimuli from the external environment.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв : НАУuk_UA
dc.subjectbehaviorismuk_UA
dc.subjectadvertising technologiesuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectmarketing conceptsuk_UA
dc.titleConsumer behavior in the context of behaviorism theoryuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Consumer behavior in the context of behaviorism theory.pdfнаукова доповідь362,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.