Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28808
Назва: Consumer behavior in the context of behaviorism theory
Автори: Лисенко, І. В.
Ключові слова: behaviorism
advertising technologies
consumer behavior
marketing concepts
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ : НАУ
Короткий огляд (реферат): The question of what influences a consumer’s buying decision is, without exaggeration, one of the key questions in marketing. Building the brand’s interaction with the target audience, developing the idea and content of the advertising message, finding effective communication channels and implementing a dozen more urgent tasks depends on the answer to it. Social psychology, back in the last century, offered its own view of the problem, giving the world the theory of behaviorism, a theory based on the study of the dependence of the behavioral reactions of a person on stimuli from the external environment.
Опис: Lysenko, I. V. Consumer behavior in the context of behaviorism theory / І. V. Lysenko // Finance: theory and practice : аbstracts ІІ International scientific-practical conference (Kyiv, 2021). - Kyiv : NAU, 2021. - Р. 25-27. https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/54597/1/25_Lysenko.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28808
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Consumer behavior in the context of behaviorism theory.pdfнаукова доповідь362,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.