Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28818
Назва: The role of innovation in the marketing activities of enterprises
Автори: Лисенко, І. В.
Ключові слова: innovation
marketing
modernization
development
strategies
competitiveness
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
Короткий огляд (реферат): In conditions of fierce competition, the pace of innovative development of enterprises becomes an extremely important factor in their successful operation. It is necessary to pay much more attention to improvement of parameters and indicators of the made production, their quality, increase of a technical level of production.
Опис: Lysenko, I. V. The role of innovation in the marketing activities of enterprises / I. V. Lysenko // Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих учених та студентів (1 грудня 2021 р.). - Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». 2021. - С. 128-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28818
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The role of innovation in the marketing activities of enterprises.pdfнаукова доповідь124,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.